Gebruik onze flexibele nieuwsbrief bouwstenen om in één dezelfde e-mail diverse doelgroepen aan te spreken. Door de bouwstenen te personaliseren kunt u bepaalde bouwstenen weergeven of verbergen, afhankelijk van het ontvangerskenmerk. Zo kunt u uw nieuwsbrief nog persoonlijker en doelgerichter voor de ontvanger maken. Dit bespaart niet alleen tijd, maar zorgt er ook voor dat uw abonnees uw nieuwsbrief als relevanter zullen ervaren.
Test aan de hand van verschillende varianten wat uw ontvangers echt teweeg brengt. Is het een gepersonaliseerde aanhef? Of een percentage korting vermeldt in het onderwerp? Misschien zijn emojis dé manier om uw ontvangers over te halen om nieuwsbrief te openen. Test het zelf met de handige A/B-testfunctie en ontdek waar u publiek warm van loopt. U kunt met deze functie bijvoorbeeld het onderwerp, de preheader, de afzenderinformatie en de inhoud testen.
De marketing automation functies van Newsletter2Go gaan uw leven een stuk eenvoudiger maken. Voortaan hoeft u niet meer handmatig uw e-mails te verzenden, maar kunt u automatisch op basis van ontvangerskenmerken uw e-mails laten verzenden. Dit voorkomt fouten. Zo kunt u bijvoorbeeld een automatische verjaardagsmail instellen of een campagne inrichten voor klanten die producten in hun winkelwagen hebben laten liggen. U stelt de voorwaarden eenmaal in, maakt de e-mail en hoeft daarna nergens meer naar te kijken. Zo simpel is het!
Bij Newsletter2Go kunt u uitgaan van een zeer hoge afleverratio, meer dan 99% van uw e-mails zullen bij de ontvanger aankomen. Wilt u echter nog minder fouten maken en uw afleverratio nog beter perfectioneren? Wij biede de mogelijkheid om de DKIM (Domain Keys Identified Mail) functie te activeren. Dit is een digitale handtekening die ongewenste e-mailsoorten zoals spam en phishing beperkt. Met DKIM en Sender-ID kunt u een nog betere ratio verwachten. Zo haalt u het meeste uit uw e-mailmarketing!
Iedere individuele ontvanger wordt aan de hand van de activiteit beoordeeld. Opent uw ontvanger bijvoorbeeld vaak uw e-mails en klikt deze actief op links die in uw nieuwsbrief geplaatst zijn, dan wordt de ontvanger bestempeld als een actieve abonnee. Laat een ontvanger uw e-mails vrijwel altijd ongeopend in de mailbox liggen, dan krijgt deze persoon geen of weinig sterren. Aan de hand van deze ontvangersbeoordeling kunt u bijvoorbeeld een doelgerichte reactivatiecampagne opstellen. E-mail inactieve contacten en vraag ze of ze nog steeds interesse hebben in het ontvangen van uw nieuwsbrieven. Op deze manier schoont u uw lijst, bespaart u kosten en stuurt u uw nieuwsbrieven voortaan alleen nog naar diegenen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn.
Bent u in het buitenland actief en heeft u geen zin om midden in de nacht uw wekker te zetten zodat u op het juiste moment uw nieuwsbrief lezers aan de andere kant van de wereld kunt bereiken? Bij Newsletter2Go verstuurt u uw nieuwsbrieven automatisch wanneer u wilt, zonder zelf extra op de verzendknop te hoeven drukken. U kunt in de e-mailinstellingen de tijdzone vastleggen en vervolgens uw mailing inplannen. Hierdoor weet u zeker dat uw e-mail op het juiste moment afgeleverd wordt.
Ontdek precies welke inhoud uw doelgroep aanspreekt. Met de multivariabele clustering kunt u uw ontvangersgroepen tegenover elkaar plaatsen en de resultaten en statistieken uit de realtime rapporten vergelijken. Kom te weten wat uw doelgroepen prefereren en optimeer uw volgende nieuwsbrieven aan de hand van de resultaten. Met deze inzichten wordt uw gevorderde e-mailmarketing naar een expert level gebracht.
Met Newsletter2Go wordt individuele e-mailmarketing voor gevorderden eenvoudig en doeltreffend.
Laat u overtuigen en probeer onze tool zelf gratis en vrijblijvend!