Home » Functies » Nieuwsbrief tracking » Multivariabele nieuwsbrief clusters

Multivariabele nieuwsbrief clusters

Met multivariabele nieuwsbrief clusters gedetailleerde rapporten voor verschillende doelgroepen inzien.

  • Gedetailleerde verdeling op basis van het gedrag van ontvangers
  • Verschillende segmenten vergelijken
  • Segmentatie van rapporten op basis van andere kenmerken
  • Periodes van de rapporten vrij te kiezen
Multivariabele clusters relaunch

Analyseer het succes van uw e-mails met multivariabele nieuwsbrief clusters

Met Newsletter2Go heeft u een veelzijdig aantal mogelijkheden om uw ontvangers doelgericht aan te spreken. Onze missie is namelijk dat u zo relevant mogelijke nieuwsbrieven op een doelgerichte manier kunt verzenden. Dit doet u door de ontvangers in groepen op te delen aan de hand van bijvoorbeeld specifieke kenmerken of het gedrag. Met de e-mailmarketing software van Newsletter2Go is het zeer eenvoudig om ontvangers in groepen op te slaan en nieuwsbrief rapporten te segmenteren. Dit doet u aan de hand van multivariabele nieuwsbrief clusters.

Na de verzending van iedere nieuwsbrief, heeft u de mogelijkheid om door middel van de multivariabele nieuwsbrief clusters functie ontvangers aan de hand van hun ontvangerscriteria te clusteren. Voorbeelden van dit soort kenmerken zijn bijvoorbeeld de leeftijd, het geslacht of de woonplaats van de ontvanger. Door de multivariabele nieuwsbrief clustering kunt u in de toekomst uw nieuwsbrief aanpassen, bijvoorbeeld door lokale aanbiedingen te promoten of op het geslacht gebaseerde producten in de nieuwsbrief te weergeven. De nieuwsbrief rapport segmentatie helpt u aanzienlijk bij het beter bereiken van verschillende ontvangers.

Door de gedetailleerde Newsletter2Go rapporten te segmenteren kunt u zien welke ontvangersgroepen bijzonder vaak of juist heel weinig uw nieuwsbrief openen of in de nieuwsbrief op links klikken. Bovendien kunt u verschillende groepen met elkaar vergelijken en er zo achter komen welke inhoud het beste bij welke doelgroep past. De nieuwsbrief rapport segmentatie helpt u tenslotte ook bij het optimaliseren van uw e-mailmarketing, omdat u aan de hand van de multivariabele nieuwsbrief clusters beter kunt inschatten wat de voorkeuren zijn van uw verschillende doelgroepen.

Naast de multivariabele nieuwsbrief clusters, kunt u ook tijdens en na het importeren van ontvangers kenmerken toevoegen in het adresboek. Dit kan alles van de geboortedatum tot de schoenmaat of de datum van de laatste aankoop zijn. Wanneer u uw ontvangers met behulp van een nieuwsbrief plug-in toevoegt, worden de kenmerken uit uw shopsysteem automatisch overgenomen bij de synchronisatie. De mogelijkheden voor het segmenteren van nieuwsbrief rapporten zijn bij Newsletter2Go helder en uitgebreid, zodat u zo doelgericht mogelijk naar uw ontvangers nieuwsbrieven kunt verzenden.

Gerelateerde hulpartikelen

Newsletter2go verwendet Cookies, um Ihnen den bestmöglichen Service zu gewährleisten. Wenn Sie auf der Seite weitersurfen stimmen Sie der Cookie-Nutzung zu. Ich stimme zu.