Home » Functies » Nieuwsbrieven verzenden » Nieuwsbrieven met een eigen afzenderadres

Nieuwsbrief met eigen afzenderadres

Met Newsletter2Go heeft u de mogelijkheid om zelf het afzenderadres van uw nieuwsbrief te selecteren.

  • Afzendernaam en e-mailadres personaliseren
  • Individueel voor iedere e-mail in te stellen
  • Afzenderadres passend bij de doelgroep kiezen
  • Eigen antwoordadres en noreply e-mailadres mogelijk
Nieuwsbrieven verzenden afzenderadres

Hogere openratio door de persoonlijke nieuwsbrief met eigen afzenderadres

Het kiezen van het juiste afzenderadres heeft grote invloed op de vraag of uw e-mails geopend en gelezen worden. Voor uw ontvanger is een gepersonaliseerd e-mailadres een van de belangrijkste kenmerken om de oorsprong en de relevantie van de e-mail te identificeren. Daarom is het nieuwsbrief afzenderadres een essentiële factor voor het succes van uw nieuwsbrief.

Nieuwsbrieven die u via Newsletter2Go verzendt zijn volledig gewhitelabelt. Dit betekent dat u volledige controle heeft over de afzender en eenvoudig de afzendernaam kunt personaliseren, met inbegrip van het antwoord- en nieuwsbrief afzenderadres. U kunt de afzender personaliseren en van uw eigen domein gebruik maken. Dit zorgt ervoor dat uw ontvangers u vertrouwen en biedt een hogere mate van erkenning. Door het personaliseren van de nieuwsbriefafzender bereikt u een sterkere associaties met uw merk of bedrijf. Overigens versterkt u met gepersonaliseerde afzenderinformatie niet alleen de relatie met u klanten, maar ook de afleverratio van uw e-mails.

U hoeft bij Newsletter2Go niet te kiezen voor één nieuwsbrief verzending afzenderadres. U kunt flexibel bij iedere nieuwe nieuwsbrief de afzendernaam personaliseren en het afzenderadres aan de desbetreffende e-mailmarketingcampagne en doelgroep aanpassen. Voor elke e-mail kan het e-mailadres worden gepersonaliseerd. Op deze manier kunt u gebruik maken van al de ontwerpmogelijkheden en de ontvanger zo doeltreffend mogelijk aanspreken.

Voer bijvoorbeeld afhankelijk van de behoefte van de ontvanger als afzendernaam uw bedrijf of een persoon in. Stelt u zich persoonlijk voor of communiceer als team. Voor verschillende ontvangersegmenten kunt u verschillende afzendernamen testen, bijvoorbeeld door met het geslacht van de ontvanger rekening te houden. Voor bijvoorbeeld een verjaardagsmailing kunt u als het nieuwsbrief afzenderadres het management of de desbetreffende accountmanager instellen. Vooral voor B2B-contacten en om de klantenbinding te verbeteren is een zeer persoonlijke communicatie bevorderlijk. Wanneer u een persoon als afzender kunt aanwijzen, helpt dit uw ​​ontvangers om de afzender te identificeren en schept u een persoonlijke band. Indien de communicatie serieus moet zijn, kunt er ook voor kiezen om de bedrijfsnaam als afzender in te stellen.

Met Newsletter2Go is het niet nodig om bij het vinden van de beste afzenderinformatie enkel op uw gevoel af te gaan. Door middel van multivariate A/B-testen kunt u eenvoudig negen nieuwsbriefvarianten tegen elkaar testen. Hierdoor kunt u voor elke doelgroep de afzender vinden en met uw nieuwsbrief de beste openratio bereiken.

Tenslotte kunt u niet alleen nieuwsbrieven verzenden met een persoonlijk afzenderadres, maar ook het antwoordadres afzonderlijk instellen. Hier kan het de moeite waard zijn om daadwerkelijk op de antwoorden te reageren om de relatie met uw klanten te verbeteren. Echt bestaande antwoordadressen van medewerkers in uw bedrijf worden hierdoor veel positiever gewaardeerd door vele ISP’s in vergelijking met noreply adressen.

Newsletter2go verwendet Cookies, um Ihnen den bestmöglichen Service zu gewährleisten. Wenn Sie auf der Seite weitersurfen stimmen Sie der Cookie-Nutzung zu. Ich stimme zu.